سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
تشییع نمادین

حوزه/ برای گرامیداشت روح دبیرکل حزب الله، جناب شهید سید حسن نصرالله و به مناسبت اولین سالگرد نبرد طوفان الاقصی، گروه های اقدام ملی فلسطین و فعالان داخلی مراسم تشییع نمادین برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، برای گرامیداشت روح دبیرکل حزب الله، جناب شهید سید حسن نصرالله و به مناسبت اولین سالگرد نبرد طوفان الاقصی، گروه های اقدام ملی فلسطین و فعالان داخلی مراسم راهپیمایی مردمی در اردوگاه شهدای شهر سیده زینب (سلام الله علیها) برگزار کردند که با تشییع نمادین دبیر کل حزب الله شهید سید حسن نصرالله همراه بود.

شرکت کنندگان بر اجتناب ناپذیر بودن پیروزی به برکت خون پاک سرور شهیدان راه قدس که خون پاک خود را برای آزادی غزه داد و علیرغم بهای سنگینی که پرداخت شد حاضر به جدایی جبهه حمایت در لبنان از غزه نشد، تاکید کردند.

شیخ محمد الناصری، استاد حوزه و جامعة المصطفی، امامت نمازگزاران را در مراسم تشییع نمادین برعهده داشت، در حالی که عزاداران با تکریم و تضرع در پشت سر او ایستاده اند و به درگاه خداوند تضرع می کنند که شهید مسئله بزرگ مشمول رحمت واسعه او شود. همانطور که در طول زندگی خود به غزه و مردم آن رحم کرد.

عامر تیم از سازمان های جوانان فلسطینی در شهر سیده زینب (سلام الله علیها) تاکید کرد: سید حسن نصرالله کسی بود که به سیاست مزیت صداقت داد در زمانی که مردم آن را هنر می دانند. اما شهید نصر الله ترجیح داد با پروردگارش، با خودش، با مخاطبانش و با مردم فلسطین صادق باشد و در هنگام حمایت از غزه علیرغم همه ارعاب هایی که علیه او انجام می شد، صادق بود.

دکتر محمد البحیصی رئیس انجمن دوستی فلسطین و ایران، تاکید کرد که شهید سید حسن نصرالله از اولین لحظه بر بیهوده بودن صلح با این رژیم غاصب که می خواهد همه چیز را بگیرد و حتی کسانی که با آن سازش دارند را از خرده نان منع کند، تأکید می کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جناب شهید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، پس از هموار کردن راه برای مردان مقاومت با میراث بزرگ اخلاقی خود، دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha