سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
شیخ نعیم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: اشغالگران تنها با مقاومت از لبنان خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: اشغالگران تنها با مقاومت از لبنان خارج شدند و کشور ما در چارچوب طرح توسعه طلبانه اسرائیل قرار دارد، کمک ما به فلسطینی‌ها کمک به حق و حقیقت است زیرا آن‌ها صاحبان حق و حقیقت هستند.

آمریکا شیطان بزرگ است

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و به دنبال خاورمیانه جدید می‌باشد، نتانیاهو نیز خواستار شکل گیری خاورمیانه جدید است.

سید حسن نصرالله ما را تنها نگذاشته است

شیخ نعیم قاسم ابراز کرد: سید حسن نصرالله ما را ترک نکرده و مجاهدان ما با عزم و اراده راسخ و پشتوانه ملت می‌جنگند، امید ما به پیروزی حد و مرز ندارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: ما در برابر خطر خاورمیانه جدید مورد نظر اسرائیل و آمریکا قرار داریم، مقاومت ما مشروع و دفاعی است و هدف آن رد اشغالگری و آزادسازی سرزمین است، اسرائیل و حامیان آن کشتارهایی مرتکب می‌شوند و ما در وضعی هستیم که باید موضعی در برابر آن اتخاذ کنیم.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر عمدا به قتل نیروهای ارتش لبنان و یونیفیل و منفجر کردن عبادتگاه‌ها و مساجد و کنیسه‌ها و هدف قرار دادن کاروان‌های کمک رسانی روی آورده، کاری که مقاومت در مدت دو هفته در میدان نبرد انجام داده، بهتر از آن چیزی است که انتظارش را داشت.

حمایت از فلسطین افتخاری برای ایران است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: حمایت از فلسطین افتخاری برای ایران است که همه امکانات را برای تقویت فلسطینی‌ها به کار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: اگر با اسرائیل مقابله نکنیم به اهدافش خواهد رسید، ایران از فلسطینی‌ها به منظور آزادسازی فلسطین حمایت می‌کند و اسرائیل نیز با حمایت آمریکا به دنبال خاورمیانه جدید است.

شیخ نعیم قاسم، تصریح کرد: طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها و همه حامیان آن هاست و نمی‌توان لبنان و منطقه را از فلسطین جدا کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha