سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت: هدف نهایی کنگره شهدا، هدایت جامعه به سمت معنویت با ترسیم نقشه راه با استفاده از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای لرستان که در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: فردا مکان پیشنهادی برای اختصاص به دبیرخانه را بازدید تا در نهایت با اجماع اعضای هیأت رئیسه، به جمع بندی و انتخاب نهایی برسیم.

وی گفت: مکان دبیرخانه باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت برگزاری جلسات تخصصی و همچنین هماهنگی کمیته‌های ۲۲ گانه را داشته باشد.

استاندار لرستان بر مشارکت فعال همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدا تأکید کرد و افزود: با انتخاب و ساماندهی دبیرخانه کنگره شهدا، دستگاه‌های اجرایی و نهادها می‌توانند پیشنهادات و وظایف خود را در برگزاری کنگره از طریق دبیرخانه پیگیری کنند.

شفقت ابراز کرد: قبل از برگزاری جلسات عمومی هماهنگی برگزاری کنگره کانون‌های اندیشه ورزی و کارگروه‌های تخصصی‌تر تشکیل و پیشنهادات خود را به دبیرخانه اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی شورای سیاستگذاری ظرف ۱۵ روز آینده برگزار خواهد شد، یادآور شد: در جلسه آینده نقشه راه برگزاری کنگره و همچنین سازماندهی کلی برنامه‌های در دست اقدام تدوین و مشخص خواهند شد.

استاندار لرستان، به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در کنگره شهدای استان مازندران اشاره کرد و گفت: کنگره شهدا فرصت بزرگی است که منطق جبهه مقاومت را به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران متصل کنیم.

شفقت، تأکید کرد: هدف نهایی کنگره شهدا، هدایت جامعه به سمت معنویت با ترسیم نقشه راه با استفاده از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha