سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بر لزوم اجرای قانون جامع ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند و باید حمایت‌های همه‌جانبه از این قشر معظم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، دکتر جمال اسدی در نشستی صمیمی با عبدالله آقا محمدخانی مدیرکل بازرسی استان پیرامون تسریع درروند حل مشکلات جامعه ایثارگری دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این نشست صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر لزوم اجرای قانون جامع ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت؛ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند و باید حمایت‌های همه‌جانبه از این قشر معظم صورت گیرد.

وی افزود: احقاق حقوق حقه جامعه ایثارگری و قوانین معطل‌مانده به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی از انتظارات این قشر معزز بوده و در همین راستا توجه بیش‌ازپیش دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه سازمان بازرسی استان در این امور را خواستاریم.

اسدی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری به موانع و مشکلات این عزیزان در اجرای قوانین حوزه ایثارگری پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha