سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، عطا ناوکی به اتفاق معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان طی جلسه‌ای که با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به فرموده امام راحل بنیاد شهید افضل نهادها است و خدمت به افضل انسان‌ها باید همراه با تکریم باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و پراکندن عطر خشنودی شهادت در جامعه وظیفه همگانی است که در این راستا تلاش خادمان بنیاد شهید بر آن است که بهترین هدف گذاری را انجام دهند.

ناوکی به مختصری از اقدامات موثر حوزه فرهنگی بنیاد اشاره کرد و گفت: برپایی یادواره، ثبت خاطرات والدین شهدا، جمع‌آوری و چاپ کتاب وصایای شهدا، نصب تابلو شهدا از بهترین اقدامات فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه هدفمند کردن خدمات اقتصادی و توانمند کردن جامعه هدف، ایجاد اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار از اهداف مهم بنیاد شهید است، عنوان کرد: در این راستا اقدامات موثری انجام گرفت و و لیکن نیازمند همراهی و مساعدت جامعه ایثارگری در سپاه هستیم.

مدیرکل بنیاد هرمزگان به مشکلات درمانی ایثارگران اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب و موثر با همراهی بیمه دی مشکلات بخش درمانی را به حداقل برسانیم.

این مقام مسئول در پایان رویکرد بنیاد را برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) دانست و گفت: همه ما باید پاسداشت این مکتب و فرهنگ عاشورایی باشیم.

در ادامه جلسه اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: عقیده ما بر این است اگر موفقیتی در کشور رخ می‌دهد به واسطه دعای خیر خانواده‌های صبور شهدا و ایثارگران است بنابراین خود را موظف می‌دانم در خدمات‌رسانی به این قشر جامعه در رکاب بنیاد اقدامات موثری را انجام دهم.

در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و سپاه پاسداران این استان در راستای خدمات فرهنگی، اردویی، درمانی و اشتغال به جامعه هدف منعقد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha