چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/حجت الاسلام عاشوری گفت: همدلی و همراهی اصلی‌ترین رمز برای خدمت صادقانه و خالصانه است و رفع خستگی‌های یک مسئول و خادم تنها در رضایت و خشنودی مردم میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه سیراف ظهر امروز در دیدار با شهردار شیرینو ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان و اجرای پروژه‌های متعدد علی رغم مشکلات موجود، اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری مثبت است، البته برای تکمیل پروژه‌ها باید تسریع شود.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی اصلی‌ترین رمز برای خدمت صادقانه و خالصانه است، افزود: رفع خستگی‌های یک مسئول و خادم تنها در رضایت و خشنودی مردم میسر می‌شود، لذا باید به نحوی حرکت کنیم که مردم از ما رضایت داشته باشند.

حجت الاسلام عاشوری، با اشاره به اینکه شهرداری نهادی مردمی است که از ابتدای تولد تا انتهای زندگی مردم در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان و تلاش برای توسعه شهر جز وظایف اصلی شهرداری است.

امام جمعه سیراف ابراز کرد: از اعضای شورای شهر شرینو که دغدغه‌های مردم را از خطبه‌ها شنیدند و به توصیه‌های بنده اهتمام ورزیدند و شهردار را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha