چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
جبهة العمل الاسلامي

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان از عملیات تیراندازی شجاعانه و قهرمانانه که منجر به کشته شدن یک افسر اسرائیلی و زخمی شدن ۵ تن دیگر به جراحات مختلف شد، تمجید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان از عملیات تیراندازی شجاعانه و قهرمانانه امروز در منطقه "اسدود" که به گفته رسانه های دشمن جنایتکار صهیونیستی منجر به کشته شدن یک افسر اسرائیلی و زخمی شدن ۵ تن دیگر به جراحات مختلف شد، تمجید کرد.

این جبهه افزود: این عملیات چشمگیر در چارچوب پاسخ طبیعی و مشروع به جنایات وحشیانه دشمن اشغالگر یهودی صهیونیست و نسل کشی خونین، وحشیانه و شنیع علیه برادران ما در غزه و کرانه باختری انجام می شود. همچنین توانایی رزمندگان مقاومت در حمله به داخل رژیم اشغالی در هر زمان و مکان را تایید می کند.

جبهه العمل الاسلامی به مبارزان قهرمان مقاومت در لبنان، فلسطین و نوار غزه سرافراز که شگفت‌انگیزترین حماسه‌های قهرمانانه را در برابر متجاوزترین، مخرب‌ترین، جنایتکارترین و وحشی ترین قدرت خاورمیانه به ثبت رساندند، درود فرستاد.

این جبهه در پایان بیان داشت: این رژیم توسط قدرتمندترین کشورهای جهان حمایت می شود که به تامین و حمایت از این رژیم جنایتکار غاصب با انواع سلاح های مخرب، کشنده و ممنوعه بین المللی ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha