دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب‌الله در سالگرد عملیات طوفان الاقصی با قدردانی از عملیات وعده صادق ۲ ایران علیه دشمن صهیونیستی، اعلام کرد که تصمیم مقاومت لبنان برای پیوستن به نبرد علیه اشغالگران، تصمیمی منطقی و عادلانه بوده و اسرائیل نشان داد یک موجودیت شکننده و نابودشدنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی، اعلام کرد: امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می‌گذرد؛ عملیاتی که در آن اراده مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات، ظلم و اشغالگری دشمن صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین از سال ۱۹۴۸ و جنگ‌ها و ویرانی‌های اشغالگران ضد این ملت، به نمایش گذاشته شد.

حزب الله افزود: این عملیات نتایج تاریخی و راهبردی بر وضعیت کل منطقه تا تحقق عدالت با نابودی رژیم اشغالگر و رسیدن ملت فلسطین به حق مشروع خود در آزادسازی کامل سرزمینشان از بحر تا نهر، خواهد داشت. در این مناسبت تاریخی ما در مقاومت اسلامی لبنان بر حق کامل مردم فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگری و بازگرداندن حقوق مشروع خود و پایان دادن به اشغالگری با هر ابزاری، تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود همه وحشی‌گری‌ها و جنایات رژیم اشغالگر که منجر به شهادت ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه و ویرانی نوار غزه شد، این رژیم ثابت کرد که یک موجودیت کاملاً ضعیف و شکننده بوده و بدون حمایت‌های آمریکا هیچ قدرتی برای بقا ندارد.

حزب‌الله تاکید کرد: این موجودیت موقت صهیونیستی در منطقه ما و بافت اجتماعی فرهنگی و انسانی ما هیچ جایی ندارد و همچون یک غده سرطانی مرگبار است که باید از بین برود. در این میان آمریکا و همه متحدان و ابزارهای آن در جهان و منطقه، شرکای مستقیم جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه ملت‌های فلسطین و لبنان و کل ملت‌های منطقه هستند و مسئولیت کامل این کشتارها و فجایع انسانی بر عهده آنهاست.

مقاومت لبنان در ادامه، استواری مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها را بعد از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی در برابر جنایات دشمن ستوده و تاکید کرد: ما همچنین از قدرت و شجاعت برادران رزمنده خود در جبهه‌های حامی غزه، یمن عزیز، عراق بزرگ و همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران که در حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان و پاسخ به جنایات این رژیم، عمق فلسطین اشغالی را با موشک‌های خود هدف قرار داد، قدردانی می‌کنیم. همه این‌ها آثار و نتایج بزرگی بر ماهیت نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی دارد.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: تصمیم مقاومت اسلامی لبنان برای گشودن جبهه نبرد علیه دشمن صهیونیستی در ۸ اکتبر ۲۰۲۳ برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آنها، تصمیمی برحق، عادلانه و کاملاً انسانی بوده و در عین حال تصمیمی است که ما برای دفاع از لبنان و ملت آن اتخاذ کردیم؛ ملتی که فداکاری‌های زیادی انجام داده و بهای سنگینی داده‌اند.

حزب الله در پایان تاکید کرد که با وجود همه جنایت‌های دشمن صهیونیستی و تجاوزات بی‌حد و حصر این رژیم، ما به قدرت مقاومت خود برای مقابله با دشمن و همچنین به صبر و استواری ملت عظیممان تا نابودی این رژیم وحشی ایمان داریم و می‌دانیم که بعد از سختی آسانی است و گشایش الهی اتفاق خواهد افتاد. زمان شکست‌ها به پایان رسیده و خداوند یار و یاور ماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha