دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز اسرائیل نزد عقلای منطقه و دنیا آبرویی ندارد و هرآنچه آنها برای حضور یهودی‌ها در سرزمین‌های اشغالی تلاش کردند نقشه‌هایشان برآب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش بین‌المللی امت همدل با موضوع وحدت و مقاومت جوانان مسلمان در آزادسازی قدس شریف که با حضور جوانان جبهه مقاومت برگزار شد، گفت: امروز اسرائیل نزد عقلای منطقه و دنیا آبرویی ندارد و هرآنچه آنها برای حضور یهودی‌ها در سرزمین‌های اشغالی تلاش کردند نقشه‌هایشان برآب شد و مهاجرت معکوس در آنجا اتفاق افتاده است و یهودی‌ها پس از طوفان الاقصی درحال خروج از سرزمین‌های اشغالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری با بیان اینکه ان شاءالله بتوانیم پشت جبهه را پشتیبانی کنیم گفت: حدود ۴۲ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده اند و در لبنان نیز ده‌ها نفر شهید و علاوه بر این کشتارها نزدیک به دو میلیون شهروند فلسطینی در غزه و یک میلیون شهروند لبنانی از خانه و کاشانه خود آواره شده اند. سه میلیون نفر آواره آمار کمی نیست.

وی افزود: در لبنان یک میلیون نفر آواره شده اند و به غذای شب محتاج هستند و حتی لباس برای پوشیدن ندارند. لازم است پشت جبهه را پشتیبانی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری گفت: امروز هر کسی به رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجود بی‌حیثیت نگاه می‌کند. یعنی در این ۷۰ سال هر چقدر تلاش کرد برای خود اعتبار فراهم کند، از بعد از عملیات طوفان الاقصی که شروع به کشتن زن و بچه مردم کردند، همان اعتبار اندک را هم از دست داده است.

وی افزود: بعد از زنده بودن مهم‌ترین دارایی انسان شرفش است و اگر شرف و حیثیت کسی از بین برود، در نگاه دیگران او بی‌حیثیت است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امنیت را از مزیت‌های اسرائیل در میان کشورهای جهان بیان کرد و گفت: اسرائیل بالاترین رتبه امنیت حوزه فناوری را در اختیار دارد، اما از یک سال پیش و پس از عملیات طوفان الاقصی همه این دستاوردها از بین رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری ادامه داد: وقتی که این رژیم اعتباری اندک برای خود ساخته بود، برخی کشورهای منطقه دنبال ارتباط با او بودند تا با آنها دست دهند و عادی سازی روابط کنند، اما حالا این علاقه مندی روابط هم وجود ندارد.

همایش بین‌المللی امت همدل با موضوع وحدت و مقاومت جوانان مسلمان در آزادسازی قدس شریف با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ۶۰ نفر از شخصیت‌های برجسته، نخبگان و جوانان جبهه مقاومت برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha