دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
محکومیت جنایت اسرائیل

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای استان گلستان، «اسرائیل را غده سرطانی نامید که باید محو شود».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گرگان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا احمدی‌نسب در تجمعی که بمناسبت محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان با حضور طلاب و مسئولان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد؛ با استناد به کلام امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه)، «اسرائیل را غده سرطانی نامید که باید محو شود».

وی در پاسخ به این سؤال که چرا فلسطین و حماس طوفان الاقصی را انجام دادند؟ گفت: غزه یک قدرتی با حماس پیدا کرد چنانچه سخنگوی کشور آمریکا اعلام کرد در شش یا هفت ماه گذشته هیچ ارتباطی از نظر ارسال تسهیلات از ایران برای حماس انجام نشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی در شبی اتفاق افتاد که جشن خاص یهودی‌ها بود و بعد از جشن، اسرائیل حمله گسترده‌ای را انجام داد.

حجت الاسلام احمدی‌نسب در پاسخ به اینکه چرا اسرائیل لبنان را درگیر کرد و اقدام به شهادت اسماعیل هنیه در ایران نمود و این همه کشتار بی‌رحمانه و دور از انسانیت را مرتکب شد، بیان کرد: استدلال نهایی اسرائیل این است که حال که درگیری اتفاق افتاده، بگذارید بگویند توسط ایران شکست خورده نه توسط غزه.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha