سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
بازدید مدیر و معاونان حوزه علمیه کاشان از مدارس

حوزه/ مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان روز دوشنبه از مدارس علمیه آیت‌الله مدنی، آیت‌الله مصطفوی و آیت‌الله یثربی در این منطقه سرکشی و بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان روز دوشنبه از مدارس علمیه آیت‌الله مدنی، آیت‌الله مصطفوی و آیت‌الله یثربی در این منطقه سرکشی و بازدید کردند.

این بازدیدها با هدف هم‌افزایی بیشتر، گفت‌وگو در رابطه با دغدغه‌های کادر و مدیران مدارس علمیه این منطقه و همچنین قدردانی از زحمات آنها انجام شد.

معاونان آموزش، امور طلاب و دانش‌آموختگان، پژوهش، امور صیانتی و تذهیب مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در این بازدیدها با معاونان آموزش، امور طلاب و دانش‌آموختگان، پژوهش، امور صیانتی و تذهیب سه مدرسه علمیه به گفت‌وگو و تبادل نظر برای رسیدگی بهتر به دغدغه‌ها و بهینه کردن امور پرداختند.

دور اول سرکشی از مدارس علمیه منطقه کاشان در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ از هفته گذشته آغاز و تاکنون از ۶ مدرسه بازدید شده است و تا پایان مهر امسال نیز از تمامی مدارس علمیه منطقه کاشان بازدید بعمل خواهد آمد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان شامل شهرهای آران و بیدگل، بَرزُک، کاشان، قمصر، نطنز و نراق می‌شود که ۱۳ مدرسه علمیه را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha