دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
خراسان جنوبی

حوره/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای، روایتی، شناختی و نظامی پنجه در پنجه دشمن انداخته‌ایم که باید در مواجه با او این موضوعات را مد نظر قرار بدهیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز دوشنبه ۱۶ مهر در رویداد «مادران مقاومت» که با حضور مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای مواجهه جبهه حق و باطل اینگونه ترکیبی و پیچیده نبوده است، گفت: امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای، روایتی، شناختی و نظامی پنجه در پنجه دشمن انداخته‌ایم که باید در مواجه با او این موضوعات را مد نظر قرار بدهیم.

سالاری مکی گفت: در این جنگ تمام عیار می‌توانیم بی تفاوت بود، یا فقط دعا کنیم، کنش داشته باشیم و یا هم طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو برجستگان جبهه مقدم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امروزه صحنه رویارویی با دشمن عوض شده است، ما برای رفع شبهات منتشر شده توسط دشمن باید کنشگری داشته باشیم و با مردم در این زمینه گفت و گو کنیم.

سالاری مکی با اشاره به برخی از تجربیات دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما بانویی را داشتیم که پنج فرزند خود را از دست داد و وقتی به او می‌گفتند تو وظیفه خودت را انجام داده‌ای جواب می‌داد من برای آرمان خود می کوشم.

وی یادآور شد: بسیار ارزشمند است که وقتی عملیات وعده صادق ۲ اتفاق می‌افتاد و ما تهدید می‌شویم ولی امام جامعه خود نماز را برپا می‌کند و جمعیت میلیونی نیز پشت سر ایشان حاضر می‌شوند که این اتفاق از موشک‌های ما قوی‌تر و در واقع بزرگترین عملیات استشهادی است و به راستی که دوربین‌ها نتوانستند عظمت نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب را منعکس کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha