پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
سردار غلامرضا احمدی

حوزه/ فرمانده اسبق تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با تاکید بر اینکه دشمن از نبرد با حزب الله همچون جنگ تحمیلی بی‌بهره خواهد بود، گفت: سرانجام این جنگ پیروزی امت مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار غلامرضا احمدی، شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ما اسلام، جمهوری اسلامی، قرآن، شرف و عزت خود را مرهون ایثارگری شهیدان هستیم، ابراز داشت: به برکت خون همین شهدا امروز ملت ایران سربلند است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در همه عرصه‌ها حامی و پشتیبان این انقلاب و نظام بوده و هستند، افزود: امروز همین مردم قدر دان شهدا و رزمندگان بوده و می‌کوشند تا یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود.

فرمانده اسبق تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه همه دشمنان انقلاب در جنگ هشت ساله برای بر زمین زده این نظام بسیج شدند، ابراز داشت: استکبار اگر عقل داشت باید امروز درس عبرتی برای آنها می‌شد.

سردار احمدی با بیان اینکه طوفان الاقصی نیز یک سال و خرده‌ای ادامه پیدا کرده است، تصریح کرد: استکبار بداند سرانجام این جنگ پیروزی با امت مسلمان است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی دلخراش و آنچه بر زنان و کودکان در این یک سال گذشت فراموش نشدنی است و دل هر آدمی را می‌سوزاند اما مطمئن باشند بهره‌ای بیش از جنگ تحمیلی نخواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha