چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فقیه گفت: تقویت روحیه معنوی مهم‌ترین رکن وجودی سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جمع کارکنان گروه پدافندهوایی شهیدنیک اندیش تبریز با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تدبیر و دوراندیشی امام(ره) در تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی برگ زرینی بر کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی تقویت روحیه معنوی را مهم‌ترین رکن وجودی عقیدتی سیاسی در ارتش دانست و افزود: عقیدتی سیاسی در این سال‌های متمادی حیات خود،در بحث ارتقای معنویت و روحیه جهادی و انقلابی در کنار سامانه فرماندهی بخوبی ایفای نقش نموده است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با نگاه به فعالیت‌ها و رویکرد چندین ساله سازمان عقیدتی سیاسی، متوجه پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی در بین کارکنان ارتش و خانواده‌ها خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین فقیه تصریح کرد: امروز تفکرات اسلامی در معرض خطر جنگ نرم و ترکیبی دشمن قرار دارد که برای مقابله با این شبیخون فرهنگی نقش برجسته نهادهای فرهنگی و مذهبی به ویژه نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش بیش از پیش نمایان می‌شود.

در پایان این مراسم تعدادی از ایثارگران،پیشکسوتان و اعضای وابسته این یگان پدافندی مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha