پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
تبریز

حوزه/ سخنگوی دولت گفت: مدارس باید انسان‌هایی تربیت کنند که نمونه اصیل آن «کریم مردانی آذر» است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فاطمه مهاجرانی امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه دولتی حاج کریم مردانی آذر در تبریز، اظهار داشت: مدرسه جایی است که اهمیت آن به بنا و دیوار و ساختمان آن نبوده بلکه مهم است انسان هایی در این بنا تربیت شوند که یکی از آن ها حاج کریم مردانی آذر شود.

وی ادامه داد: یکی از نام‌های لطیف خداوند، نام و صفت کریم است. ادبا می‌گویند که کریم نگاه نمی کند که تو چه اوردی، او کار خود را انجام می‌دهد و کریم آذربایجان نیز این‌گونه است.

مهاجرانی افزود: خوشحالیم که فرصت پیدا کرده ایم تا در این دوره از بنده های ناب خداوند بهره ببریم.

سخنگوی دولت با اشاره به روحیه تواضع کریم مردانی‌آذر گفت: کم هستند کسانی که اینقدر روحشان توسعه یافته که امور خیریه و خدمت به خلق را خدمت به خداوند بدانند.

وی تصریح کرد: این مدرسه با کار زیبای اداره نوسازی مدارس بنا شده و باید در این مدرسه، دانش آموزان درس انسانیت و قدردانی بخوانند.

مهاجرانی با اشاره به خانم گیتی نژاد خیر بزرگ مدرسه‌سازی یادآور شد: دو هزار و ۵۰۰ کلاس درس توسط این خیر در کشور ساخته شده است.

وی ادامه داد: خداوند چنین افرادی را آفریده و در مقابل نیز کسانی هستند که در غزه، کودکان مردم را کشته و نماد شر شده اند تا بتوانیم بین خیر و شر، خود انتخابگر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha