پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: خیّرانی چون «مردانی آذر» تمامی سرمایه عمر خود را خالصانه در اختیار مردم گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه دولتی کریم آذربایجان در تبریز، اظهار داشت: زمین این مدرسه و چندین مدرسه دیگر هدیه ای از سوی بنیاد خیریه مصلی به آموزش و پرورش است که در اینجا نام و یاد آیت‌الله ملکوتی را هم گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: حاج کریم مردانی آذر را همه می‌شناسند و مردم تبریز در حوزه دانشگاهی، بهداشت و درمان، خدمات بالایی از او دریافت کرده اند.

امام جمعه تبریز افزود: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که عده‌ای از مردم در حال جمع اوری پول و حرص و آز هستند اما در مقابل کریم مردانی آذرهایی نیز وجود دارند که خود را در طبق اخلاص گذاشته و تمام دسترنج و سرمایه خود را خالصانه و بدون انتظار تشکر در اختیار مردم قرار داده اند.

مطهری اصل افزود: در تبریز و استان مردم خیر زیادی داریم و اولین گروهی که به مستمندان رسیدگی کرده نیز در همین شهر تبریز تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: خیران مدرسه ساز هیچ چشمداشتی از دولت و ملت ندارند اما وظیفه دولت، حمایت از این افراد است. از کریم مردانی آذر به خاطر تمامی زحمات خود قدردانی می‌کنیم.

آموزشگاه دولتی «کریم آذربایجان» امروز به یاد «کریم مردانی آذر»، خیّر تبریزی افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha