جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ جعفری با اشاره به صحبت های انجام شده با سازمان اوقاف کشور گفت: با سازمان اوقاف مذاکراتی انجام شده تا آن ها نیز پای کار آمده و یاریگر آموزش و پرورش در ساخت و ساز مدارس باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علی جعفری آذر نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای حمایت از دولت انجام می‌دهد چرا که پزشکیان، منتخب مردم، مورد تنفیذ رهبری و متعلق به آذربایجان و تبریز است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش خیرین گفت: خیرین همواره به کمک دولت آمده اند اما در این بین، دولت نیز باید نسبت به تجهیز سریع مدارس اقدام کند.

جعفری آذر با اشاره به صحبت های انجام شده با سازمان اوقاف کشور، یادآور شد: با سازمان اوقاف مذاکراتی انجام شده تا آن ها نیز پای کار آمده و یاریگر آموزش و پرورش در ساخت و ساز مدارس باشند.

وی ادامه داد: اما این سازمان نباید مدرسه داری کند بلکه صددرصد مدرسه را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد که امیدواریم در استان نیز با تحقق این موضوع، سرانه فضای آموزشی افزایش یابد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha