چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
کد خبر: 1193353
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه‌ای انتصاب نماینده ولی فقیه در  استان چهارمحال و بختیاری را تبریک گفت و از خدمات امام جمعه سابق شهرکرد تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای انتصاب نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری را تبریک و از خدمات امام جمعه سابق شهرکرد تقدیر و درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین سیدیحیی مرتضوی را تسلیت گفت.

حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدابوالحسن فاطمی(دامت معالیه)
با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی را به نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امامت جمعه شهرکرد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را برای مجاهدت در این سنگر مقدس مسئلت می¬نمایم.

فرصت را مغتنم دانسته ضمن آمادگی مدیریت حوزه های علمیه برای هرگونه همکاری، از تلاشهای اثرگذار جنابعالی در همکاری با حوزه های علمیه قدردانی نموده و امیدوارم این عنایت و همکاری استمرار و ارتقا یابد.

علیرضا اعرافی
مدیرحوزه های علمیه

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد علی نکونام گلپایگانی(دامت توفیقاته)
با سلام و تحیت

ضمن آرزوی صحت و سلامت، از خدمات خالصانه و تلاش های متعهدانه جنابعالی در سنگر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امامت جمعه شهرکرد قدرشناسی کرده و توفیق فزاینده شما در خدمت به نظام مقدس اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیرحوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون
حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدیحیی مرتضوی(دام عزه)
سلام علیکم بما صبرتم

فقدان بانوی مومنه و پارسا والده گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند غفور ودود برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی خواهانم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha