چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج گفت: در صورتی که جهان اسلام به یک انسجام و وحدت دست پیدا کنند، آن زمان را باید پایان عمر صهیونیست‌ها و استکبار در منطقه دانست.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با اشاره به استمرار جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و لبنان اظهار داشت: صهیونیست‌ها بیش از یک سال است که مردم غزه و فلسطین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند.

عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج، گفت: با وجود این همه جنایت و نسل کشی در قرن بیستم همچنان جهانیان در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت پیشه کرده‌اند و حتی برخی از کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها جدیدترین تسلیحات نظامی و کشتار جمعی را در اختیار غاصبان قدس قرار می‌دهند، ولی در انظار عمومی اینگونه سخن به میان می‌آورند که مخالف جنگ و خونریزی اسرائیلی‌های غاصب هستند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تجاوزات اسرائیل پا را فراتر از این بگذارد، بیان کرد: امروز متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی نه تنها موضع خاصی در قبال جنایات صهیونیست‌ها نمی‌گیرند، بلکه به خاطر منافع و مصالح خود تلاش دارند که روابط دیپلماتیک و سیاسی خود با رژیم منحوس اسرائیل را تقویت کنند، در حالی که می‌بینند هم دینان آنان چگونه به دست صهیونیست‌ها قتل عام می‌شوند.

ماموستا راستی ادامه داد: صهیونیست‌ها در طول یک سال گذشته عملاً نشان داده‌اند که هیچ توجهی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارند و افکار عمومی جهان برای آنان کاملاً بی‌اهمیت است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، خاطرنشان کرد: همین سکوت کشورهای جهان به ویژه دولت‌های اسلامی باعث شده صهیونیست‌ها گستاخ‌تر از گذشته شدت حملات خود علیه غزه و لبنان را افزایش دهند که این را باید معلول عدم وحدت در بین کشورهای اسلامی دانست.

عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج ابراز کرد: در کنار اسرائیل غاصب دیگر دولت‌های غربی مانند آمریکا و انگلیس نیز تلاش دارند که وحدت در بین کشورهای اسلامی صورت نگیرد زیرا در صورتی که جهان اسلام به یک انسجام و وحدت دست پیدا کنند، آن زمان را باید پایان عمر صهیونیست‌ها و استکبار در منطقه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha