پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری تهران

حوزه/ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری تهران از برگزاری نشست علمی، فرهنگی و تخصصی عفاف و حجاب در این استانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خانم معصومه گلشنی صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه آموزشی عفاف و حجاب، مختص کارکنان استانداری تهران و سه فرمانداری تابعه خبر داد.

گلشنی اظهار کرد: مافیای اقتصادی برای کسب منفعت بیشتر، بانوان را به سمت و سویی می‌برند که درآمد بالاتری داشته باشند و اهداف دشمن بر این باور است که با تزلزل در بنیان خانواده که یکی از ارکان آن زنان هستند می‌توانند به انحطاط جامعه اسلامی کمک کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری تهران با بیان اینکه در این جلسه آموزشی، برای تبیین هر چه بهتر موضوع عفاف و حجاب، از چهار استاد خبره در زمینه دکترای ویروس شناسی، قارچ شناسی، استاد جامعه شناسی و کنشگر اجتماعی و همچنین جهت کسب مسائل دینی و شرعی از استاد فقه و دین بهره مند شدیم عنوان کرد: این اقدام در جهت پذیرش حداکثری کارکنان، هم از نظر علمی و هم دینی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: آگاهی بخشی در حوزه مذکور به طور جدی در دستور کار قرار گرفته تا همکاران در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران نیز از آن بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری تهران در ادامه بر ضرورت تبیین موضوع عفاف و حجاب، توسط صدا و سیما برای مردم تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha