پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
دیدار معاون اول قوه قضائیه با آیت‌الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار معاون اول قوه قضائیه تصریح کردند: اولویت اول خود را خدمت به مردم قرار دهید که در روایات ما یکی از عالی ترین عبادات محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند قوه قضائیه اظهار کردند: اولویت اول خود را خدمت به مردم قرار دهید که در روایات ما یکی از عالی ترین عبادات محسوب می‌شود.

معظم له در ادامه خطاب به معاون اول قوه قضائیه افزودند: با شناخت دقیقی که در این سال‌ها از شما دارم جنابعالی را یک شخصیت خدمتگزار و انقلابی می‌دانم و باید عرض کنم در این دوران‌ که جناب آقای اژه‌ای آمدند انصافاً با دلسوزی تمام سعی خود را برای خدمت به مردم بکار گرفتند و تا حد توان خدمت می‌کنند و طبیعی است اشکالات و مشکلاتی هنوز باشد و قابل کتمان نیست ولی نیت خدمت داشتن و تلاش کردن بسیار ارزش دارد.

این مرجع تقلید تأکید کردند: همه وظیفه داریم برای حل مشکلات مردم تلاش‌ کنیم و با انس با قرآن و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اهمیت این موضوع روشن تر می‌شود.

معظم له در پایان برای موفقیت همه کسانی که به دین و انقلاب و مردم خدمت می کنند دعا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha