پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
ثثثثثث

حوزه/ هدف غایی سیاست‌های امور بهره‌برداری واحدهای حوزوی حمایت، هدایت و راهبری واحدهای علمی تربیتی، تلاش برای زمینه سازی و ارتقاء کمی و کیفی مدارس علمیه خواهران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدعلی جامعی، مدیر کل امور بهره‌برداری واحدهای حوزوی خواهران بیان کرد: هدف غایی سیاست‌های امور بهره‌برداری واحدهای حوزوی حمایت، هدایت و راهبری واحدهای علمی تربیتی و تلاش در جهت زمینه سازی برای ارتقا کمی و کیفی مدارس علمیه خواهران است.

وی ادامه داد: از آنجایی که مهم‌ترین ارکان مدارس و حوزه های علمیه، مدیر و کادر مدرسه علمیه می‌باشد؛ بر همین اساس، نظارت و دقت در فرایند جذب و گزینش مدیران و کادر مدارس برای مرکز مدیریت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

مدیر کل بهره‌برداری واحدهای حوزوی افزود: با هدف حمایت و ارتقاء بخشی مدیریت های استانی، ضرورت تعامل و نظارت مدیریت های استان از سال گذشته فرایند جذب و گزینش دوره عمومی (مقطع سطح ۲) به استان ها واگذار شده است و با هدف ایجاد الگوی واحد و استاندارد جذب و گزینش مدیر و کادر مدارس در کل کشور، بخشنامه ای تنظیم و به مدیریت های استانی ابلاغ گردید و مضاف بر آن کارگاه های آموزش توجیهی برخط و حضوری نیز برگزار شد.

وی در پایان مطرح کرد: در تمام جلسات ارزیابی مذکور، نماینده معاونت امور حوزه ها به صورت برخط یا حضوری شرکت می‌کنند و ارزیابی مدیران مقاطع سطح سه و چهار نیز توسط مرکز مدیریت صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha