دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ استاندارد کاری و استاندارد سازی نباشد قطعا تولید، خدمات و توزیع دچار افت استاندارد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندار استان بوشهر، اظهار داشت: استاندارد در هر زمان دارای یک شرایطی و ویژگی خاصی است و همیشه در حال تحول و ترقی است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های استاندارد، به روز و فوق روز بودن است، افزود: اگر برخی کالاها رشد نمی‌کنند، به‌خاطر عدم رعایت استانداردهای به روز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه دفترچه‌های معیار استاندارد باید مرتب به روز شوند، ابراز کرد: یک سری استاندارها ملی و برخی مختص یک منطقه است و رعایت استانداردهای محلی هم نکته خیلی مهمی است.

وی خواستار گسترش فرهنگ استاندارد در سطح جامعه شد و یادآور شد: اگر در جامعه‌ای فرهنگ استاندارد کاری و استاندارد سازی نباشد قطعا تولید، خدمات و توزیع دچار افت استاندارد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه نظارت قوی در حوزه استاندارد به‌ویژه در بحث تاسیسات و خدمات عمرانی باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: وضعیت تاسیسات و خدمات عمرانی مثل تعمیر کولر، نصب آسانسور، تعمیر اتومبیل یا آسفالت کوچه‌ها در استان بوشهر نامطلوب است و استاندارد نیست.

وی با تاکید بر لزوم رعایت آرامش روانی به عنوان یک بحث جدید در حوزه استاندارد، اظهار کرد: نورپردازی یک شهر هنر جامعه شناسی و روانشناختی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: در بسیاری از کشورها و شهرها جامعه شناس‌های اجتماعی در عرصه روشنایی شهر نشست‌های دانشی برگزار می‌کنند که نحوه نورپردازی در شهر چگونه باشد.

وی با بیان اینکه زندگی استاندارد به انسان آرامش می‌دهد، تأکید کرد: استاندارد مایه آرامش، نشاط و شادابی و ارتقا سطح قدرت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ابراز کرد: کلاس‌های استاندارد شخصیت، پوشش و رفتار، محیط شهری برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha