دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
کد خبر: 1194658
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
کارگاه شخصیت شناسی

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه ساوه کارگاه شخصیت شناسی ویژه طلاب این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه ساوه کارگاه شخصیت شناسی ویژه طلاب این مدرسه با حضور خانم مهرابی مشاور مدارس علمیه شهرستان ساوه برگزار شد.

مهرابی در ابتدا در رابطه با تست mbtl، اظهار داشت: تست mbti یک پرسش نامه روان سنجی فردی است که برای شناسایی انواع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است.

وی افزود: امروزه این تست به عنوان یکی از پر کاربردترین ابزارهای روانشناسی در دنیا شناخته می‌شود.

مشاور مدارس علمیه شهرستان ساوه تصریح کرد: تست mbti باعث می‌شود بینش عمیق‌تری از شخصیت‌تان پیدا کنید به همین دلیل این تست بسیار محبوب شده است، حتی بدون در اختیار داشتن پرسش نامه رسمی، می‌توانید برخی از این گرایش‌ها را در خودتان تشخیص دهید.

وی تصریح کرد: انواع شخصیت‌ها برابر و با ارزش هستند، به عنوان مثال هنگام کار در فعالیت‌های گروهی در مدرسه یا محل کار، شناخت نقاط قوت خود و درک نقاط قوت و ضعف دیگران می‌تواند بسیار سودمند باشد.

وی تصریح کرد: وقتی در تلاش هستید پروژه خود را با سایر اعضای یک گروه به اتمام برسانید ممکن است متوجه شوید برخی از اعضای گروه در انجام اقدامات خاص ماهر و با استعداد هستند که با شناخت این اختلافات گروه می‌تواند وظایف بهتری را تعیین و در دستیابی به اهداف خود طراحی کند.

مهرابی خاطرنشان کرد: هدف از این تست، این است که به جای مقایسه نتیجه تست خود با نتایج سایر افراد، اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت منحصر به فرد خود به دست بیاورید.

در پایان به هر یک از طلاب تست mbti داده شد تا طلاب از شخصیت منحصر به فرد خود مطلع شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha