جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به تضعیف حوزه علمیه زنجان در سال‌های اخیر که سابقه اصیل دارد، اشاره کرد و گفت: امیدوارم نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان زمینه حضور فضلای زنجانی در استان را فراهم کرده و به بالندگی این حوزه را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام جواد جعفری، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت تکریم و معارفی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در سالن روزبه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با تقدیر از تلاش‌های بیش از یک دهه‌ای آیت‌الله علی خاتمی در منصب نماینده ولی‌فقیه در استان ابراز امیدواری کرد: این تلاش‌ها، وی را در ادامه راه از جمله جهان دیگر همراهی کند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با خیرمقدم به حجت‌الاسلام مصطفی حسینی نماینده ولی‌فقیه جدید در استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با همراهی و دعای خیر مومنان و مردم انقلابی وی موفق به برقراری ارتباط با اقشار مختلف به ویژه جوانان شده و به توسعه استان را در ابعاد مختلف کمک کند.

وی به ضعف حوزه علمیه زنجان ور سال‌های اخیر که سابقه اصیل دارد، اشاره کرد و گفت: امیدوارم نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان زمینه حضور فضلای زنجانی در استان را فراهم کرده و به بالندگی این حوزه را فراهم کند.

حجت‌الاسلام جعفری سیادت و جوانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان زنجان را یادآور شد و گفت: نماینده ولی‌فقیه جایگاه ویژه‌ای در ایجاد وحدت بین مردم، مسئولان، مردم و مسئولان دارد و این وحدت در توسعه و پیشرفت استان تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha