شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
ی

حوزه/ حماس در اولین پیام پس از شهادت یحیی سنوار با تأکید بر اینکه جنبش حماس حذف‌شدنی نیست و مبارزۀ مردم فلسطین را ادامه می‌دهد گفت: حماس هربار قوی‌تر و مردمی‌تر می‌شود و این رهبران، نمادی برای نسل‌های آینده تبدیل می‌شوند تا راه به‌سوی فلسطین آزاد ادامه دهند.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه/ دکتر باسم نعیم، عضو دفتر سیاسی حماس، با تأکید بر اینکه این جنبش، مبارزۀ مردم فلسطین را ادامه خواهد داد گفت: حماس یک جنبش آزادی‌بخش است که توسط افرادی که به‌دنبال آزادی و کرامت هستند رهبری می‌شود و این جنبش قابل حذف نیست. ما باور داریم که سرنوشت ما یکی از دو خیر است، یا شهادت یا پیروزی.

وی در ادامه افزود: بله، از دست دادن عزیزان، به‌ویژه رهبری فوق‌العاده مانند رهبران ما بسیار دردناک و اندوه‌بار است، اما مطومئن هستیم که ما هنوز هستیم و ادامه می‌دهیم؛ این سرنوشت همۀ کسانی است که برای آزادی خود جنگیدند.

نعیم با برشمردن تعدادی از رهبران حماس که به‌دست اسرائیل به شهادت رسیدند تأکید کرد این شهادت‌ها وجهه و مردمی بودن این گروه را بالا می‌برد و خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد اسرائیل فکر می‌کند کشتن رهبران ما به‌معنای پایان جنبش مبارزۀ مردم فلسطین است! ولی حماس هربار قوی‌تر و مردمی‌تر می‌شود و این رهبران نمادی برای نسل‌های آینده تبدیل می‌شوند تا سفر به‌سوی فلسطین آزاد را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha