شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حزب رفاه ملی افغانستان

حوزه؛ حزب رفاه ملی افغانستان، شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و تمام مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و اعلام می‌دارد خون این شهید و شهید سیدحسن نصرالله بی‌پاسخ نخواهد ماند، صهیونیست‌های افراطی و اشغالگر منتظر باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه / حزب رفاه ملی افغانستان با انتشار بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار از مجامع بین المللی خواست تا وظیفه خود را در قبال نسل کشی و جنایات اسرائیل ، انجام دهند . متن بیانیه در ذیل بخوانید :

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر رژیم سفاک و آدم‌کش و ظالم اسرائیل فرزند رشید اسلام و مجاهد نام‌آور فلسطین، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند. یحیی السنوار که بیش از ۲۳ سال در زندان‌های مخوف رژیم وحشی اسرائیل اسیر و زندانی بود در سنگر دفاع از ملت فلسطین به آرزویش که شهادت بود رسید، انا لله وانا الیه راجعون.

حزب رفاه ملی افغانستان جنایت رژیم صهیونیستی اسرائیل در به شهادت رساندن یحیی السنوار را به شدت محکوم می‌نماید و آن را یک اقدام تروریستی و جنایت همیشگی صهیونیست‌های اسرائیل می‌داند.

حزب رفاه ملی افغانستان شهادت بزرگ پرچمدار فلسطین مجاهد عالیقدر و عزیز امت اسلامی آقای یحیی السنوار را به رهبر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت بزرگ فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و عموم مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بدون شک شهادت مجاهد بزرگ یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر برای فلسطین و جبهه مقاومت است گرچه پرچم افتاده این شهید بر زمین نخواهد ماند و مجاهدان راست‌قامت و جاویدانه‌ای دیگری هستند که راه این شهید والا مقام را ادامه دهند.

با شهادت مجاهد قهرمان یحیی السنوار به دست رژیم جلاد و خون‌آشام اسرائیل صهیونیست‌ها مرگ حتمی‌شان را امضاء نمودند و می‌رود که جنبش اسلامی حماس، حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین و انصار الله یمن به کمک امت اسلامی انتقام خون شهیدان شیخ احمدیاسین، سیدعباس موسوی، دکتر فتحی شقاقی، دکتر اسماعیل هنیه و سیدالشهداء لبنان سیدحسن نصرالله و شهید دفاع از فلسطین یحیی السنوار و شهید بزرگ قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را از رژیم اشغالگر قدس صهیونیست‌ها خواهند گرفت. نتانیاهو کثیف و دیگر حرامیان صهیونیست بدانند انتقام ۴۲ هزار شهید فلسطین و شهداء لبنان، سوریه، یمن، عراق و دیگر شهداء راه حق و آزادی از رژیم تروریست و رو به زوال اسرائیل گرفته خواهد شد و با آزادی قدس شریف قبله اول مسلمانان از دست رژیم صهیونیستی اسرائیل مرهم بر زخم‌های آزرده‌ی مسلمانان جهان خواهد بود.

حزب رفاه ملی افغانستان از کشورهای عربی که تا اکنون به اسرائیل و امریکا باج می‌دهند و روابط تجاری، اقتصادی و دیپلماتیک با آن دارد می‌خواهد حداقل به اندازه یک جو غیرت عربی و اسلامی داشته باشند و بیش از این شاهد نسل‌کشی و قتل عام امت اسلامی و عربی نباشند و اگر غیرت ندارید انسان باشید و وجدان‌هایتان را زیر پا نگذارید و به ندای مردم مظلوم فلسطین لبنان، سوریه گوش فرا دهید و بیش از این نظاره‌گر و شاهد نسل‌کشی فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها نباشید و روابط‌تان را با رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل قطع نمائید، تا تاریخ شماها را بعنوان خائنین به امت عرب و اسلام قلمداد نکند و بیش از این جفا به مردم فلطین نکنید روزی نوبت شما هم خواهد رسید.

حزب رفاه ملی افغانستان معتقد است اسرائیل اگر این بار سرپا شود تهدید علیه تمام جهان است، برخوردهای این رژیم پوشالی با سازمان ملل متحد به ویژه با دبیرکل آن آقای کوترش و رئیس جمهور فرانسه و خود امریکایی‌ها بیان‌گر بی‌احترامی و توهین و حقیر شمردن اتحادیه اروپا و امریکا است.

اسرائیل عامل بی‌ثباتی و تهدید علیه همه کشورها است در این راه امریکا خود شریک جرم اسرائیل در منطقه محسوب می‌گردد، اگر امریکا راست می‌گوید و پایبند به حقوق بشر و انسانیت است باید آتش‌بس فوری را در فلسطین و لبنان توسط اسرائیل به اجرا دربیاورد و زمینه ورود مواد غذایی به سرزمین فلسطین اشغالی به ویژه در نوار غزه را عملی نماید.

در پایان حزب رفاه ملی افغانستان یک بار دیگر شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و تمام مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و اعلام می‌دارد خون این شهید و شهید سیدحسن نصرالله بی‌پاسخ نخواهد ماند، صهیونیست‌های افراطی و اشغالگر منتظر باشند.

حزب رفاه ملی افغانستان

۲۸ میزان ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ ربیع الثانی ۱۴۴۶ هجری قمری و

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha