شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
یحیی سنوار

حوزه/ استاندار کردستان با صدور پیامی درپی شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس آورده است: یحیی السنوار، فرمانده‌ای که با شجاعت و ایستادگی‌اش در برابر ظلم، نامش در تاریخ مقاومت جاودانه خواهد ماند. او نه تنها یک رهبر، بلکه نماد امید و اراده ملت‌های ستم‌دیده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، آرش لهونی؛ با صدور پیامی شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دل تاریکی‌ها، ستاره‌ای درخشان خاموش شد؛ یحیی السنوار، فرمانده‌ای که با شجاعت و ایستادگی‌اش در برابر ظلم، نامش در تاریخ مقاومت جاودانه خواهد ماند. او نه تنها یک رهبر، بلکه نماد امید و اراده ملت‌های ستم‌دیده بود.

شهادت این مجاهد بزرگ، زنگ خطری برای دشمنان آزادی است. او با خون خود، بار دیگر بر عزم و اراده ملت‌های مقاوم صحه گذاشت و نشان داد که راه حق هرگز به سادگی هموار نخواهد بود. یحیی سنوار، با روحیه‌ای بی‌نظیر و دلی پر از عشق به آرمان‌های فلسطین و قدس شریف، راهی را پیمود که سرشار از فداکاری و ایثار بود.

ما در این لحظه‌ی سخت، به یاد او و تمامی شهیدان راه آزادی، سرود حماسه و ایستادگی سر می‌دهیم. دشمنان بدانند که هر قطره خون شهیدان، جرقه‌ای است که شعله‌ی مبارزه را روشن‌تر می‌کند. یحیی السنوار، در قلب ملت ما زنده‌ است و یاد او الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

شهادت این مبارز و رهبر نستوه جهان اسلام را با دلی پر از اندوه و افتخار، به همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گوییم. بی‌شک، این مسیر پرچالش ادامه خواهد یافت و ما با عزم راسخ‌تر از همیشه در پی تحقق آرمان‌های شهیدان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha