یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
ز

حوزه/ چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای همزمان با سه نقطه کشور به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجادر آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نیروی زمینی ارتش از استان های اصفهان، فارس، قم و منطقه کاشان و آران و بیدگل همزمان با سه نقطه کشور صبح امروز به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهداردهال کاشان آغاز شد.

عبدالهی دبیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه حدود ۲۰۰ نفر از قهرمانان قرآنی نیروی زمینی ارتش در این دور از مسابقات با حضور داوران برتر کشوری شرکت کردند گفت : این دور از مسابقات به صورت همزمان در سه تا ازمناطق کشور(اهواز ،خراسان جنوبی، بیرجند) در حال برگزاری است.

دبیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نزاجا به مثبت ارزیابی نمودن سطح این دور از مسایقات اشاره کرد و بیان اینکه امروز شرکت کنندگان در رشته حفظ قرآن از نظر کیفیت و تعداد نسبت به دورهای قبل بهتر بود گفت: انتخاب مکان برگزاری این دور از مسابقات درآستان علی بن باقر(ع) به خاطر پیشنهاد شرکت کنندگان به گروه ۸۴۰ نزاجا بود.

عبدالهی با بیان اینکه شیراز به دلیل برخورداری از بیشترین حافظان قرآن رتبه برتر کشوری را در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کسب کرده است گفت : اصفهان ، مشهد، تهران و کاشان در رتبه های بعدی قرار دارند.

دبیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نزاجا با بیان اینکه گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل از استعدادهای بسیار خوبی در حفظ و قرآئت قرآن برخوردار است، گفت: خادمین و قاریان قرآنی ارتش در این گروه زیاد هستند و جزء یکی از بهترین یگانهای فعال قرآنی ارتش می باشد.

انتهای پیام./

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای در کاشان آغاز شد

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای در کاشان آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha