دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
برگزاری دوره آموزش کارشناسان زباندان دینی رسانه

حوزه/ به همت مرکز آموزش زبان و آموزش های تخصصی بین الملل حوزه های علمیه، دوره آموزش کارشناسان زباندان دینی رسانه، ویژه طلاب زباندان با همکاری «اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه (وابسته به حوزه ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی)» در حال برگزاری می باشد. این دوره در دو بخش و به مدت دو هفته از ۲۱ مهر ماه شروع و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت مرکز آموزش زبان و آموزش های تخصصی بین الملل حوزه های علمیه، دوره آموزش کارشناسان زباندان دینی رسانه، ویژه طلاب زباندان با همکاری «اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه (وابسته به حوزه ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی)» در حال برگزاری می باشد. این دوره در دو بخش و به مدت دو هفته از ۲۱ مهر ماه شروع و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

بخش اول هفته اول، مهارت های کارشناسی در رسانه در قم، بلوار امین(ص)، صدا و سیما، اداره کل پژوهش‏های اسلامی رسانه و عناوین و سرفصل های بخش اول: مهارت های ارتباطی درون سازمانی، اصول مواد رسانه ای، آشنایی با فرآیند برنامه سازی رادیو و تلویزیون، بایسته های کارشناس دینی، کارگاه نقد کارشناسی است.

بخش دوم هفته دوم نیز شناخت صهیونیسم و جریان های رسانه ای مرتبط در قم، بلوار امین(ص)، مدرسه علمیه معصومیه, مرکز آموزش زبان خواهد بود.

عناوین و سرفصل های بخش دوم تاریخچه مقاومت اسلامی لبنان (امل و حزب الله)، پاسخ به مهم‌ترین شبهات درباره فلسطین و حمایت از مقاومت (در رسانه‌ها، در بین شهروندان کشورهای عربی و در داخل ایران)، جریان‌شناسی مقاومت، مسیحیت صهیونیستی و پشت پرده حمایت گسترده آمریکا از رژیم اشغالگر، تاریخ اشغال فلسطین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha