دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
اراک

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فلسفه زکات در اسلام این است که سبب ایجاد تعادل و توازن و عدالت اجتماعی در جامعه می شود و مشکلات فقرا و مساکین و نیازمندان را برطرف می کند. اسلام زکات را برای رفع مشکلات نیازمندان در جامعه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای زکات استان ضمن محکومیت نسل کشی و قتل عام مسلمانان جهان توسط رژیم سفاک و ظالم صهیونیستی به ویژه شهادت مظلومانه مجاهد فی سبیل الله ابوابراهیم یحیی سنوار گفت: مقاومت و مجاهدت در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی بخصوص رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، تنها راه پیروزی اسلام بر کفر و شر مطلق است.

وی در ادامه افزود: هر گونه تضییع بیت المال به هر عنوانی ممنوع و خلاف قانون و خیانت به کشور و اسلام و مسلمین است و باید نسبت به متخلفین با اشد مجازات برخورد شود و کوچکترین اغماضی جایز نیست.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: فلسفه زکات در اسلام این است که سبب ایجاد تعادل و توازن و عدالت اجتماعی در جامعه می شود و مشکلات فقرا و مساکین و نیازمندان را برطرف می کند. اسلام زکات را برای رفع مشکلات نیازمندان در جامعه قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha