دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
امضای تفاهم‌نامه همكاری رادیو سراسری معارف با دانشگاه آزاد اسلامی

حوزه/ شبکه رادیویی معارف برای بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی موجود در کشور یک تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی را منعقد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این رسانه دینی، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره مندی از ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی موجود در کشور، تفاهم‌نامة همکاری‌های مشترک ‌با دانشگاه آزاد اسلامی را به امضا رسانید.

از اهداف این تفاهم نامه می توان تعامل در حوزه‌های دانشی و علمی مرتبط در مسیر بسط و گسترش علوم دینی و معرفتی؛ هم‌افزایی ظرفیت‌های دو مجموعه به منظور ارتقای سرمایه‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی؛ و هم‌افزایی در بسط و گسترش و تعمیق اندیشة دانشجویان در بیانیة گام دوم انقلاب را نام برد.

برخی از موضوعات تفاهم‌نامه عبارتند از همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و رادیو معارف به منظور هم‌افزایی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای؛ برگزاری مشترک کرسی‌های علمی، پژوهشی و آزاداندیشی دینی در راستای ارتقای معرفت دینی دانشجویان؛ تولید برنامه‌های رادیویی در محیط‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور و در اولویت قرارگرفتن تولید برنامه‌های پرسمانی، همانند پرسمان مهدویت و انقلاب اسلامی؛ و عضویت در دبیرخانة مهدویت و دبیرخانة زیارت و مشارکت در تولید برنامه‌های رادیویی با محوریت مهدویت و فرهنگ زیارت.

این تفاهم‌نامه در ۲ صفحه، ۸ ماده و ۱۹ بند و در ۲ نسخه که هر دو نسخه حکم واحد دارد، تنظیم گردید و در مهر ۱۴۰۳ به امضای طرفین رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha