دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهادت سنوار مشعل مقاومت را فروزان‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت مظلومانه مجاهد خستگی ناپذیر شهید یحییٰ سنوار را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت منزلت و مقام والایی است که نصیب برگزیدگانی می‌شود که اهدای جان در راه خدا را خلعتی مبارک برای خود می‌دانند.

شهادت مجاهد خستگی‌ ناپذیر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهید یحیی سنوار که تا آخرین لحظه عمر استقامت و پایداری در مقابل جنایتکاران را به نمایش گذاشت موجب اندوه امت اسلامی و همه آزادگان جهان گردید.

این فرمانده پرافتخار و سرافراز در طول مبارزات خود در زندان طولانی و پس از آن حماسه‌هایی از دلاوری کم نظیر خویش را به همگان نشان داد که درس بزرگی برای همه ظلم ستیزان و رزمندگان مقاومت در ادامه جهاد تا پیروزی خواهد بود.

قطعاً شهادت این فرمانده دلاور که نمادی از صلابت و استقامت فرزندان فلسطینی است مشعل مقاومت را فروزان‌تر و خشم مظلومان مقتدر را علیه جبهه ظلم و استکبار و شیطان بزرگ و حامیانش بیشتر خواهد کرد و مبارزه با رژیم اشغالگر را تا نابودیش با امداد و نصرت الهی تداوم خواهد بخشید.

اینجانب شهادت این آزاده قهرمان را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای " مدظله العالی "، ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت و رزمندگان حماس همه آزادگان و مجاهدان راه حق تسلیت عرض می‌گویم.

شایسته است، مردم متدین و انقلابی در مراسمی که امروز ۳۰ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امام علی (ع) واقع در خیابان ارم گلدشت غربی برگزار می‌شود شرکت فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha