دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
رسانه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جبهه رسانه ای استان مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کند و در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با فعالان جبهه رسانه‌ای لرستان که در محل دفتر برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان رسانه ای باید صدا، مشکلات مردم و جامعه را به گوش مسئولان و مدیران برسانند افزود:جبهه رسانه ای استان مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کند و در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش کند و پیگیری مطالبات را برای مردم فرهنگ سازی کند.

وی با تأکید بر اینکه در این نشست‌ها هدف تحقق مطالبات درون‌ و برون‌ استانی، کشوری و همچنین منطقه‌ای و بین‌المللی است، اظهار داشت: از فعالان رسانه‌ای و هنری انتظار می رود با خلاقیت و ابتکار مسائل و مشکلات استان را در در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… اولویت‌بندی و به مطالبه عموم برای مرتفع شدن تبدیل کنند چرا که زمان هایی نیاز است مطالبات استان از طرف اقشار و طیف های مختلف پیگیری و مرتفع شود.

امام‌ جمعه خرم آباد یکی از مطالبات مردم را ناکافی دانستن منابع مالی و اعتباری برای تحول همراه با جهش در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه باید برای تحقق این مطالبه همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سهم پایین عوارض ارزش‌افزوده لرستان در کشور خواستار همت مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خبرگان رهبری و اقشار مختلف برای تحقق این مهم شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در استان مؤسسات و شرکت‌هایی وجود دارد که درآمد خود را در جاهای دیگر هزینه می‌کنند، گفت: اگر این حساب‌ها در داخل و بانک‌های استان باشد پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف ازدواج، جوانی جمعیت و… افزایش می یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha