دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سپاه

حوزه/ سردار باقری با اشاره به اینکه استان لرستان با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان از بیکاری رنج می برد افزود:مدیران استان باید با برنامه های منسجم و هدفمند در راستای توسعه و اشتغال استان گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه مردم لرستان شایسته خدمت جهادی و صادقانه هستند افزود: به عنوان یک عضو از شورای تأمین در کنار استاندار، پای کار اعضای شورای تأمین فارغ از هر گونه ملاحظات حزبی، سیاسی و جناحی هستم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان از بیکاری رنج می برد افزود:مدیران استان باید با برنامه های منسجم و هدفمند در راستای توسعه و اشتغال استان گام بردارند.

سردار باقری با بیان اینکه سید سعید شاهرخی استاندار جدید لرستان ظرفیت ها و پتانسیل های استان لرستان را می شناسد خاطر نشان کرد: از استاندار جدید حمایت می کنیم و امید داریم با وفاق و همدلی و وحدت در راستای توسعه بیش از پیش استان اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

وی در پایان بر انسجام و وحدت همه جانبه مسئولان و مدیران ملی و استانی برای پیشرفت و توسعه روزافزون استان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha