شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
یحیی السنوار

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: شهید یحیی سنوار، نماد مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، با تسلیت شهادت یحیی السنوار توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در سخنانی اظهار داشت: چیزی که از شهید یحیی سنوار شنیده و می‌دانیم این است که این شهید والامقام سالیان بسیاری در زندان صهیونیست‌ها اسیر بود و از ابتدای تولد که در اردوگاه‌های فلسطین به دنیا آمد تا زمانی که حرکت مقاومت را همراهی کرد و بزرگ شد شروع به مبارزه با صهیونیست‌ها و همراهی جریان مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهید یحیی سنوار، نماد مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی بود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شهید سنوار سالیان سال در زندان بود و سپس در کنار شهید اسماعیل هنیه برای مبارزه با صهیونیست‌ها تلاش کرد و غیر از ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی وی می‌توان به لحن و کلام ایشان اشاره کرد که نشان از ایمانش به پروردگار متعال بود که این مسیر را راه حق و خدایی می‌دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: شهید سنوار در راه مقاومت، هیچ طالب آسایش و عافیت‌طلبی و محافظه‌کاری نبود چرا که می‌توانست بعد از آزادی از زندان صهیونیست ها، مدتی کنار بکشد، ولی همچنان در این راه قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: شهید یحیی سنوار بعد از شهید اسماعیل هنیه نشان داد که یک رزمنده و فرمانده در خط مقدم است چرا که در محاصره و جهاد با دشمن در میدان نبرد رو در رو با صهیونیست ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha