دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
منصور شوقانی

حوزه/ سردار شوقانی گفت: در اهمیت جایگاه ورزش همین بس که رهبر معظم انقلاب این کلید واژه طلایی را در کنار دو امر تحصیل و تهذیب قرار داده اند و از این روی باید نسبت به سلامت جسم و روح با ورزش کردن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور پایوران سپاه استان سمنان در سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران و آحاد مردم در استان سمنان اظهار داشت: سپاه و بسیج استان سمنان برنامه‌های متعدد و مختلفی را به مناسبت هفته تربیت بدنی تهیه و تدارک دیده است.

وی افزود: در مجموعه سپاه و بسیج استان سمنان با توجه به اهمیت امر ورزش و حفظ سلامت و آمادگی جسمانی در طول سال ویژه برنامه‌های متعددی در رشته‌های مختلف اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی سپاه و بسیج این استان از جمله ۵۲ سوله ورزشی و همچنین زمین چمن مصنوعی و ۲ استخر سرپوشیده در سمنان و میامی برای آحاد بسیجیان و جوانان و نوجوانان گفت: ارائه خدمات در راستای سلامت روح و جسم همه شهروندان استان سمنان را با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستور خود قرار داده ایم.

شوقانی از فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای رشته پینت بال نیز خبر داد و گفت: در اهمیت جایگاه ورزش همین بس که رهبر معظم انقلاب این کلید واژه طلایی را در کنار دو امر تحصیل و تهذیب قرار داده اند و از این روی باید نسبت به سلامت جسم و روح با ورزش کردن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ورزش و سلامت جسم در کنار سلامت روح و توجه به معنویات امری بسیار مهم در راستای اعتلای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

در این مراسم از فعالان عرصه ورزش و تربیت بدنی در سپاه استان سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha