دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/ تودیع و معارفه مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه

حوزه / در مراسمی با حضور مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی به عنوان «سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین تکریم مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه و معرفی سرپرست این دفتر، امروز پنجشنبه سوم آبان ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

ببینید:

تصاویر تودیع و معارفه مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام محمدحسین رضازاده، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه معرفی شد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه معرفی شد / استوارمیمندی: انقلابی ماندن حوزه باید از درون حوزه بجوشد

علیزاده: در هر لحظه آماده‌ی دفاع از اسلام و انقلاب باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت‌الاسلام رضا زاده گفت: دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه برنامه‌ های نانوشته‌ی زیادی دارد که گاهی غیر قابل پیش بینی هستند و دفتر باید در این صحنه‌ها حضور به هنگام داشته باشد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور ادامه داد: وظیفه‌ی ما این است که در هر لحظه آماده‌ی دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و مبانی اسلام ناب را به تمام دنیا برسانیم.

وی افزود: وظیفه‌ی دفتر امور اجتماعی و سیاسی راهبری مسائل است و باید در تمام شئون به تبیین موضوعات بپردازد و با روحیه‌ی جهادی به پیشرفت انقلاب کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده خاطرنشان کرد: همه‌ی ما در مورد نعمت‌های الهی مسئول هستیم و از مهمترین نعمت ها نعمت جمهوری اسلامی است و کسانی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرند باید بدانند که در پیشگاه خداوند جوابگو خواهند بود.

وی در پایان برای حجت‌الاسلام والمسلمین استوارمیمندی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد..

سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه معرفی شد / استوارمیمندی: انقلابی ماندن حوزه باید از درون حوزه بجوشد

رضازاده: تمام جبهه‌ی کفر در مقابل جبهه‌ی حق صف آرایی کرده است

حجت‌الاسلام رضازاده مسئول سابق دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه هم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای جبهه مقاومت، و ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر گفت: ما الان در میان جنگ همه جانبه هستیم و تمام جبهه‌ی کفر در مقابل جبهه‌ی حق صف آرایی کرده است.

وی افزود: امروزه هر گونه تضعیف جبهه ی مقاومت خیانت به همه اسلام است و ما باید با تمام توان به جبهه‌ی مقاومت کمک کنیم.

حجت‌الاسلام رضا زاده همچنین برای حجت‌الاسلام والمسلمین استوارمیمندی آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه معرفی شد / استوارمیمندی: انقلابی ماندن حوزه باید از درون حوزه بجوشد

استوارمیمندی: انقلابی ماندن حوزه باید از درون حوزه بجوشد

حجت‌الاسلام والمسلمین استوارمیمندی سرپرست جدید دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه هم با تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام رضازاده گفت: دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه
یک مجموعه‌ی مهم در حوزه‌ی علمیه است و کسانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند باید روحیه‌ی جهادی داشته باشند. داشتن بینش سیاسی و اجتماعی لازمه‌ی کار در این دفتر است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی فرمودند: حوزه‌ی علمیه باید انقلابی بماند.

وی، وظیفه‌ی حوزه علمیه را حراست از انقلاب و مبانی آن دانست و اظهار کرد: دشمنان انقلاب با روش‌های گوناگون درصدد تخریب حوزه هستند و انقلابی ماندن حوزه باید از درون حوزه بجوشد و این مستلزم یک برنامه‌ی منظم و راهبردی است.

سرپرست جدید دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با توجه به شرایط خاص حاکم بر منطقه، ادامه داد: عزت کشورهای اسلامی و تمام مظلومان جهان در گرو پیروزی جبهه‌ی مقاومت است.

حجت‌الاسلام استوارمیمندی، حوزه علمیه را پشتوانه‌ی ایدئولوژیک مقاومت دانست و گفت: ولایت فقیه رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی است و حوزه باید برای تقویت مبانی آن تلاش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha