دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ حزب جبهه عمل اسلامی لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان که به همراه جمعی از برادران و یاران مجاهدش در اثر جنایت وحشیانه اسرائیل به شهادت رسید را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب جبهه عمل اسلامی لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان که به همراه جمعی از برادران و یاران مجاهدش در اثر جنایت وحشیانه و حمله جنایتکارانه دشمن منفور، خائن، جنایتکار و وحشی اسرائیل در هدف قرار دادن منطقه مریجه در ضاحیه جنوبی بیروت، به سوی پروردگارش عروج کرد و به شهادت رسید را تسلیت گفت.

جبهه عمل تاکید کرد: این راه که راه همراه با خار و سختی است، راه رهبران صالح، شریف و شهید است که در مقابل ظالم و طغیانگر و در برابر وحشی گری و خون ریزی، دشمن جنایتکار و غاصب صهیونیستی ایستادند.

جبهه عمل اسلامی بیان داشت: شهادت این رهبر بزرگ و پیوستن او به رهبر مؤمن، جناب سید حسن نصرالله و رهبران شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، صالح العاروری، فؤاد شکر، یحیی السنوار، ابراهیم عقیل و دیگران و همه این مرکب علمی و جهادی که در راه قدس ریخته شده و ریخته می شود، اولین جرقه واقعی برای آزادی سرزمین و انسان و آزادسازی مقدسات از چنگال اشغالگران سفاک صهیونیست خواهد بود و این خون های پاک، آغاز مبارکی خواهد بود.

این جبهه خواستار بسیج این گروه از مؤمنان از گوشه و کنار زمین برای نبرد بزرگ با این دشمن جنایتکار اسرائیلی شد که جز انگشتان مجاهدین بر ماشه، موشک ها و پهپادهای تهاجمی آنها و دفاع ناامیدانه آنها از سرزمین پاک ما که امروز به گورستان مهاجمان و تانک های آنها در جنوب ما تبدیل شده است، هیچ چیزی او را بازنمی دارد و نمی ترساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha