دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
هاشم صفي الدين

حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت رهبر و شهید والامقام جناب سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت رهبر و شهید والامقام جناب سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به همراه گروهی از برادران مجاهد را به ملّت برادر لبنان و برادران مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان، تسلیت گفت.

جنبش حماس افزود: شهید سید صفی الدین و همراهان وی در یک یورش خائنانه و بزدلانه صهیونیست ها به ضاحیه جنوبی بیروت به مقام شهادت رسید تا به خیل شهدای جبهه حمایت از مردم فلسطین و مقاومت دلاورانه ما بپیوندد و یادش در نبرد قهرمانانه طوفان الاقصی جاودانه می ماند.

این جنبش بیان داشت: ما تأکید می کنیم که جنایات اشغالگران در ترور رهبران و نمادهای مقاومت از میان ملّت و امّت ما موفق به خاموش کردن شعله ریشه دار مقاومت نخواهد شد و نمی تواند اراده استواری و مقابله با صهیونیست ها و برنامه های تهاجمی آن که ملت و امت ما را هدف قرار می دهد را بشکند.

جنبش حماس تصریح کرد: همه فرزندان ملت و امت ما راه مقاومت همه جانبه را تا رسیدن به آرزوهای ما برای شکست اشغالگری و به دست آوردن آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha