دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین" در بیانیه ای شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین" در بیانیه ای خود را با مردم ثابت قدم لبنان و مقاومت دلیرانه آنها به رهبری حزب الله در عزای شهادت رهبر بزرگ و برجسته جناب سید هاشم صفی اللّه و گروهی از همرزمان قهرمانش که همگی به عنوان شهید در وجدان مردم و حزبشان جاودان می مانند، شریک دانست و گفت: این شهیدان توسط رژیم فاشیست اسرائیل در یک اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه در یورش وحشیانه به محله ای غیرنظامی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند.

این جبهه اشاره کرد: هدف قرار دادن رهبری حزب الله توسط رژیم دشمن صهیونیستی به منزله اعتراف علنی به نقش بزرگ، متمایز، موثر و تاثیرگذار رهبری حزب الله در ترسیم مسیر مبارزه برای مردم استوار لبنان و مقاومت دلیرانه آنها در مقابله با پروژه های ویرانگر ائتلاف اسرائیل-آمریکایی-آتلانتیک است. که منطقه و مردم آن را هدف قرار می دهد تا بر آنها قدرت و هژمونی تحمیل کند، آزادی مردم آنها را سلب کند و استقلال و حاکمیت آنها را بر سرزمین های سرزمینشان از بین ببرد.

جبهه آزادی فلسطین بیان داشت: رهبر بزرگ، شهید سید هاشم صفی الدین به برادر، رهبر و همرزم مبارزش، شهید بزرگوار و رهبر تاریخی، جناب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله پیوست و بدین ترتیب به کاروان شهدای بزرگواری اضافه شد که راه را برای ما روشن می کنند.

جبهه دموکراتیک تأکید کرد که نبود این رهبر برجسته، پس از شهادت رهبر و رفیق مبارزش، سید حسن نصرالله، نه حزب و نه مقاومت لبنان را تضعیف نکرد، بلکه شعله‌ها مبارزه در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن و عراق را بیشتر کرد و روحیه مقاومت در برابر اشغالگری و تجاوز و پروژه اسرائیل-آمریکایی-آتلانتیک تقویت نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha