دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن شهادت عالم شجاع جناب سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را به حزب الله و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن شهادت جمعی از مجاهدان و رهبران وفادار حزب الله در رأس آن عالم شجاع جناب سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را به حزب الله، رهبران علمایی و نظامی و تمامی تشکل های جهادی آن و مردم آزاده امت اسلامی تسلیت و تعزیت گفت.

این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت سید صفی‌الدین و یاران بزرگوارش برای کسانی که از زمان تأسیس حزب الله و از اولین درگیری با یهودیان، در انتظار پیروزی بزرگ با مدال شهادت در راه خدا، روح خود را بر دستان و کفن‌های خود را بر دوش گرفته‌اند، عجیب نیست.

این انجمن افزود: پیوستن مجاهد سید هاشم صفی الدین به رفیق این مسیر سید حسن نصرالله، بهترین گواه بر اخلاص آنان با خداوند و مجاهدت آنان در راه او در راه آزادی بیت المقدس و پاکسازی سرزمین مبارک از پلیدی و لوث وجود صهیونیست های اشغالگر است.

انجمن علمای یمن تاکید کرد که شهادت در راه خدا، انگیزه و قدرت معنوی برای مردان، رهبران و اعضای حزب الله، باقی خواهد ماند و ان‌شاءالله حزب الله ضعیف نخواهد شد، همانطور که دشمنان یهود و منافقین در خواب می بینند. بلکه عزم و اراده مردان راستی و جهاد و مقاومت را تقویت می کند و بر پایداری و شجاعت آنان می افزاید.

این انجمن بر ضرورت انجام مسئولیت های جهادی و اتحاد در برابر دشمن اول امت اسلامی و بشریت تاکید کرد و در عین حال از مردم، علما و مبلغان به حمایت معنوی و ایستادگی صریح و صمیمانه در کنار رهبران محور قدس و جهاد و افزایش آگاهی نسبت به خطر این مرحله و کوتاهی و سازش در آن، دعوت کرد.

انجمن علما از ارتش‌های عربی به‌ویژه ارتش مصر و همچنین ارتش اردن خواست که در حمایت از مردم فلسطین و اعزام آنها به غزه بشتابند، تنها با این کار گناهان آنها پاک می‌شود و از حلقه ننگ دنیا و عذاب آخرت رهایی می‌یابند.

انجمن علمای یمن ملت های امت اسلامی را به ایستادگی، حمایت و پشتیبانی از حزب الله و وفاداری به فداکاری شهدای آن که در راه خدا و مظلومین فلسطین و لبنان به شهادت رسیدند و در حمایت از مسائل بزرگ امت برای شکست پروژه های فتنه انگیز فرقه ای و منطقه ای که توسط صهیونیسم شعله ور شده فداکاری کردند، فراخواند.

علمای یمنی همچنین در پایان تأکید کردند که اگر استواری رهبران و مجاهدان حزب‌الله و حماس نبود، معامله قرن تصویب و تحمیل می‌شد و بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل اعلام می‌شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha