دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی فقدان سید هاشم صفی‌الدین را تسلیت گفت و شهادت این شهید را ضایعه‌ای تالم آور دانست و ابراز کرد: اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریست، پاسخ این ددمنشی‌ها و ظلم‌ها را خواهند دید و از صفحه روزگار محو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی فقدان سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت و شهادت این شهید را ضایعه ای تالم آور دانست و ابراز کرد: اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریست، پاسخ این ددمنشی ها و ظلم ها را خواهند دید و از صفحه روزگار محو خواهند شد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب/۲۳)

شهادت مجاهد فی سبیل‌الله، شهید سید هاشم صفی الدین، از اعضای مرکزی حزب الله لبنان که ضایعه ای تالم آور است، نه تنها جامعه اسلامی، بلکه تمامی آزادی‌خواهان جهان را متأثر نمود.

این مدافع دین و رزمنده مبارزه با رژیم صهیونیستی، با الهام از آموزه‌های ناب اسلامی، در راه دفاع از حق و عدالت و آزادی قدس شریف، گام برداشت و سرانجام به دل‌خواسته خویش یعنی شهادت نائل آمد.

شهادت این عالم مجاهد که چند روز بعد از فراق شهید عزیز، سید حسن نصرالله به دست تروریست های جنایتکار اسرائیل با بمباران ضاحیه بیروت انجام و پیکر این فرمانده جبهه مقاومت پس از سه هفته پیدا شد؛ این مظلومیت نیز بدون شک برخاسته از اخلاص و گمنامی این سرباز حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف است و بدون تردید، اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریست، پاسخ این ددمنشی ها و ظلم ها را خواهند دید و انشاالله از صفحه روزگار محو خواهند شد.

حوزه علمیه خراسان، ضمن تسلیت فقدان آن رزمنده شهید و تبریک شهادت آن مجاهد مخلص، بر این باور است که شهادت این عزیزان، نه پایان راه، بلکه آغاز فصل جدیدی از مبارزه است و از این رو با تربیت طلاب عالم، آگاه و متعهد، به تقویت بنیان‌های علمی و فکری جبهه مقاومت کمک می‌کند.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha