دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1195790
۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و باید برای خدمت خالصانه و جهادی به مردم همت خود را بکار گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان در دولت اسلامی براساس خدمت به مردم است و مسئولان باید خود را وقف خدمت صادقانه به مردم نمایند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم عبادت است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه در لرستان گفتار درمانی به پایان رسیده و باید برای حل مشکلات اقدامات چشمگیری صورت گیرد، خاطرنشان کرد:باید برای توسعه استان از ظرفیت و توان نخبگان به ویژه جوانان بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی برای لرستان کافی نیست و نمی‌توان با این اعتبارات تحول همراه با جهش را محقق کرد، یادآور شد: باید با رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم، اعتبارات برای تحول همراه با جهش در لرستان افزایش یابد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به استان‌های زاگرس نشین به خصوص لرستان، ابراز کرد: لرستان ۲۵ سال است که در صدر جدول بیکاری قرار دارد و نیاز است تا دولت وفاق ملی در این رابطه چاره اندیشی کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه هیچ‌گونه پیگیری و تماسی برای انتصاب استاندار نداشته‌ام، خاطرنشان کرد: نباید کسانی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه دارند در پُست‌های حساس به کار گرفته شوند، همچنین نباید عرصه برای افراد متملق و چاپلوس فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با توجه به تشابه در شهرت و اینکه من و استاندار جدید در یک خاندان هستیم، گفت: باید عرض کنم که این انتصاب با توجه به تجارب و سوابق آقای شاهرخی بوده و اینجانب هیچ گونه تماس و پیگیری برای این انتصاب نداشته‌ام.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha