دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران بوشهر تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان طلا برای کمک به جبهه مقاومت از طلاب و مردم در استان بوشهر جمع آوری کرده است، گفت: پایگاه مردمی حوزه های علمیه خواهران بی نظیر است.

علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران بوشهر تا کنون بیش از ۶ میلیارد تومان طلا برای کمک به جبهه مقاومت از طلاب و مردم در استان بوشهر جمع آوری کرده است، گفت: پایگاه مردمی حوزه های علمیه خواهران بی نظیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به مردمی بودن حوزه های علمیه در طول تاریخ افزود: حوزه ها همیشه مورد اعتماد مردم بوده و محل رفت و آمد اقشار مختلف جامعه و پاسخ گوی نیازهای معرفتی مردم بوده اند.

وی در ادامه با تاکید بر رسالت دیگر حوزه ها که خدمت رسانی به مردم است تاکید کرد: حوزه ها در خدمت رسانی به مردم پیشگام بودند برای همین کلامشان هم نافذ بود در میادین خدمت رسانی، حضور در بین مردم در شرایط خاص و بحران ها حوزه ها را یک نهاد مردمی معرفی کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر با یادآوری رسالت دیگر حوزه یعنی هدایت سیاسی در کنار هدایت دینی خاطر نشان کردند: امروز جامعه به بصیرت افزایی و تبیین شرایط جبهه مقاومت نیاز دارد، دشمن هم در خلا اطلاعات درست پیام خودش را به جامعه القا خواهد کرد پس در شرایط کنونی طلاب باید وظیفه تبلیغی خودشان که بصیرت افزایی در جامعه است را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha