دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/ حمایت جامعه سلامت مشهد مقدس از جبهه مقاومت

حوزه /در برنامه تریبون آزاد و اعلام مواضع جامعه سلامت مشهد در مورد مسائل منطقه و جبهه مقاومت ضمن اعلام حمایت ، به جمع آوری کمک های  دارویی و مردمی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در مراسم بزرگداشت شهیدقدس یحیی السنوار ، شامگاه پنجشنبه ۳ آبان ماه، جمعی از پزشکان ، پرستاران ، اساتید دانشگاه پزشکی، و سایر اعضای جامعه سلامت با حضور در مسجدالزهرا این شهر، به حمایت از جبهه مقاومت پرداختند.

دکتر رجبی یکی از پزشکان دغدغه مند مشهد در تریبون آزاد درباره مواضع جامعه سلامت گفت: ما به عنوان امت رسول الله در مقابل جبهه شرارت موضع خود را اعلام می کنیم خانه امت اسلام هر جا هست لبنان الان نایب ما و امت اسلام در خط مقدم است در حمایت از امت اسلامی مرز وجود ندارد از جبهه حق باید دفاع کرد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم و باید در میدان باشیم و از حقیقت و انسانیت دفاع کنیم، افزود: تمام کسانی که در جبهه مقاومت حضور دارند از مظلوم حمایت می کنند تا فلسطین آزاد شود .

دکتر صابری دیگر پزشک مشهدی درباره ضرورت حمایت از جبهه مقاومت در شرایط فعلی گفت : یک پاسخ منطقی و عقلی در چنین حوادثی وجود دارد وقتی حریم خانواده ها در جامعه ای با ناامنی در ابعاد مختلف مواجه می شود کمک رسانی و نجات آنها ضرورت پیدا می کند .

وی به سانسورهای خبری رسانه های معاند از وضعیت مردم غزه و لبنان در شرایط فعلی پرداخت و افزود: این در حالی است که رسانه های معاند در فضای مجازی به دنبال این هستند که با پرداختن به شایعات و مسائل منفی ، ذهن مردم ایران را از اهمیت حمایت جبهه مقاومت دور کنند .

این مراسم که با حضور تشکل های جامعه سلامت ، جامعه بسیج پزشکی ، داروسازان و.. برگزار شد علاوه برجمع آوری دارو ، کمک های مالی ، فروش آش رشته با هدف حمایت از جبهه مقاومت ، یکی از پزشکان مشهدی مبلغ یک میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha