دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به احادیث و روایات در مورد جایگاه و اهمیت نماز جمعه، گفت: نماز جمعه باید بر تن دشمنان اسلام ترس بیندازد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در همایش مشترک ائمه جمعه استان و مسئولین ستادهای نمازجمعه، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طول سال، اظهار داشت: نماز جمعه باید بر تن دشمنان اسلام ترس بیندازد.

وی با بیان اینکه در برگزاری نماز جمعه، توجه جدی به برنامه‌ریزی و نحوه اجرای مراسم یک اصل است، گفت: برنامه نماز جمعه باید کوتاه، منظم و با رعایت اختصار باشد.

امام جمعه همدان، افزود: اینکه حضرت آقا فرمودند خطبه‌ها را کوتاه کنید، معنایش این نیست که برنامه‌های حاشیه‌ای طولانی شود.

وی با تأکید بر لزوم جذب جوانان به نماز جمعه، ابراز کرد: غیر از امام جمعه، ستاد نماز جمعه نیز در جذب مخاطبان دارای نقش به‌سزایی است و باید خلاقیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه باید دغدغه و مشکلات ستادهای نماز جمعه سراسر استان را شنید، خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر این جلسات و استفاده از تجربیات و نظرات ستادها، ضروری است.

وی با اشاره به برخی احادیث و روایات در مورد جایگاه و اهمیت نماز جمعه، اظهار کرد: خادمین نماز جمعه مراقب باشند، خودشان از این فضیلت غافل نشوند.

گفتنی است در پایان مراسم از ستادهای برتر استان توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha