دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر دیانت و مقاومت استان بوشهر را خار چشم دشمن دانست و گفت: دشمن دنبال ترویج بی دینی و بی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار با فرماندهی و معاونین سپاه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر مرکز ثقل اقتدار ایران در جنوب کشور است و بسیاری از نگاه‌ها به بوشهر است و لذا دشمن دنبال این است به هر شکلی خط مقاومت در جنوب ایران بویژه بوشهر دچار افت جدی شود.

وی دیانت و مقاومت استان بوشهر را خار چشم دشمن دانست و افزود: دشمن دنبال ترویج بی دینی و بی فرهنگی است و یا اینکه دیگر حرفی از مقاومت و تألیف و کتابی در این زمینه نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج باید تقویت شود، بیان کرد: هر برنامه‌ای که در حوزه دیانت و مقاومت داشته باشیم، دشمن عقب نشینی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه معرفت و فرهنگ حضور در مراسم دینی و انقلابی مانند نماز جمعه بین مردم نهادینه شود، عنوان کرد: اهمیت نماز جمعه از ابعاد مختلف برای مردم بیان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: نماز جمعه به معنای حمایت از فرهنگ و دین و نظام اسلامی است.

وی ابراز کرد: مصلی جمعه بوشهر با مشکلات مالی رو به رو است و نیازمند حمایت جدی می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار فعال و پویا کردن پایگاه های بسیج شد و گفت: حضور بسیجیان در برنامه‌هایی مانند نماز جمعه موجب تقویت جایگاه امامت و نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha