دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کشاورز بارگاهی

حوزه/ حجت الاسلام کشاورز بارگاهی گفت: با شهادت صفی الدین، ریشه شجره خبیثه صهیونیسم از منطقه قطع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی امام جمعه موقت برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با گرامی داشت هشتم آبان سالروز شهادت قهرمان نوجوان جبهه حق در برابر باطل، شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی و هفته دانش آموزی، اظهار داشت: به معلمان و خانواده‌ها توصیه می‌کنم به نوجوانان توجه ویژه نمایند و آنها را به زیور علم و ادب و ایمان و اخلاق بیارایند.

امام جمعه موقت برازجان افزود: شهید محمد حسین فهمیده نوجوانی ایرانی، مسلمان، دیندار و دین باور و انقلابی بود که با ایثار و شهادت خود اسوه‌ای برای جوانان انقلاب اسلامی گردید و امام(ره) آن را رهبر نامید و فرمودند، رهبر ما آن طفل ۱۲ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی ابراز کرد: شهید فهمیده که امام خمینی(ره) او را رهبر خود نامیدند، همانند قاسم بن الحسن(ع)، الگویی دلپذیر برای جوانان جامعه اسلامی و انسانی در مقابل ظالمین و ستمگران است و امروز در غزه و لبنان ما نوجوانانی از جنس شهید فهمیده و با تفکر او را می‌بینیم.

امام جمعه موقت برازجان اظهار کرد: اگر جوانان ما به علم و ادب و ایمان اخلاق آراسته شوند، چرخ نیلوفری را پائین می‌آورند و جامعه اسلامی بی‌نیاز از بیگانگان می‌شود و جامعه آرامش می یابد و انقلاب اسلامی به مقصد می رسد.

وی با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله قهرمان، گفت: این سید مجاهد مانند شهید سیدحسن نصرالله سابقه‌ای درخشان در میدان جهاد و ایثار دارد و کارنامه او نیز مزین به زینت شهادت شد.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در وصفش فرمودند: او از برجسته‌ترین شخصیت‌های بزرگ حزب‌الله و یار و همراه همیشگی جناب سید حسن نصرالله بود.

وی ابراز کرد: حزب‌الله با تدبیر و شجاعت رهبرانی چون او بود که باز هم توانست لبنان را از خطر تجزیه و فروپاشی مصون دارد و تهدید رژیم غاصب را که ارتش شقی و ظالم آن، گاه تا بیروت را لگدمال میکرد خنثی سازد.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی ادامه داد: شهامت و فداکاری او و دیگر فرماندهان و مجاهدان محور نصرالله بود که خطر غصب و اشغال جنوب لیطانی و صور و دیگر شهرهای آن ناحیه و انضمام آن به فلسطین مغصوب و اشغال شده را از سر لبنان رفع کرد و جان و مال و آبروی ارزشمند حزب‌الله را در راه حفظ تمامیت ارضی آن کشور به میدان آورد و رژیم صهیونی متجاوز و جنایتکار را ناکام گذاشت.

وی تأکید کرد: شهادت این بزرگ مرد ضایعه‌ای سنگین و جانکاه برای جبهه مقاومت است، اما با نصرت الهی و برکت خون پاکش ریشه شجره خبیثه صهیونیسم از منطقه کنده خواهد شد.

امام جمعه موقت برازجان یادآور شد: دوستانی که توان مالی دارند محبت کنند کمک به مردم غزه و لبنان را که در این روزها در سخت ترین شرایط به سر می برند فراموش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha