دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: یکی از راه‌های که دشمن به ما ضربه می‌زند نفوذ است که در لبنان نیز بخش زیادی از فرماندهانی که به شهادت رسیدند، به خاطر خط نفوذ بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: شهادت سید هاشم صفی الدین را تسلیت عرض می‌کنم و خلأ وجودی این بزرگ مردان و مجاهدین راستین برای جامعه انقلابی ما و جبهه مقاومت یک خسارت است اما این سنت الهی است که با از میان رفتن، خلأ در حرکت مجاهدان بوجود نیاد.

وی افزود: شهدای جبهه مقاومت از سید حسن نصرالله تا شهید سنوار رفتند اما پرچم روی زمین نخواهد ماند و امروز دشمن بداند که از این طریق ترور و کشتن افراد بی گناه از کودک و زن و مرد به اهداف خود نخواهد رسید و در نهایت مأیوس و خوار خواهد شد.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به روز نوجوان و شهادت شهید فهمیده گفت: نوجوانان یک سرمایه بزرگ برای ما هستند و باید از آنها مراقبت کنیم، اینها نسل آینده و رهبران آینده کشور هستند و وظیفه خانواده‌ها، آموزش و پرورش، رسانه‌ها و روحانیون، حمایت روحی، روانی، عاطفی و آموزش حل مسئله است.

وی تصریح کرد: نوجوانان را در مسیر انتخاب تحصیل، شغل، دوست و آنچه در زندگی با آن مواجه هستند و در فرصت اجتماعی و شرکت در مسائل آن تشویق کنیم و در مسئله استقلال و در جایی که اشتباه و خطا کردن، بپذیریم و آنها را هدایت کنیم و در چالش‌های رسانه و فضای مجازی یاری دهیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: با انفجار پیجرها در لبنان آبروی دنیای غرب در استفاده از ابزارهای تکنولوژی و دانش که در خدمت بشریت بود، بر باد رفت و لذا باید با بهره از پدافند غیر عامل آسیب‌ها را کاهش و جامعه را ایمن کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: یکی از راه‌های که دشمن به ما ضربه می‌زند نفوذ است که در لبنان نیز بخش زیادی از فرماندهانی که به شهادت رسیدند، به خاطر خط نفوذ بود.

وی با بیان اینکه دیپلماسی ایران در مسئله جزایر سه گانه ایرانی باید فعال‌تر عمل کند، تأکید کرد: در سیاست خارجی این انفعال و دست روی دست گذاشتن کافی نیست و ما باید در مقابل این کار امارات برای آنها هزینه ایجاد کنیم و دو جزیره صد درصد ایرانی که هیچ سندی امارات ندارد «جزیره آریانا» و «زرد کوه» را مطرح کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با توصیه به همسایگان گفت: اصل دوستی و رفاقت، ارتباط متقابل دو ملت مسلمان و برادر است که باید رعایت شود و تحت تاثیر شیطنت‌های دیگران قرار نگیرند، فضای ارتباط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بین ما و کشورهای حوزه خلیج فارس را آشفته نکنید و مسائل را در یک مذاکرات دو طرفه بین ما و امارات و کشورهای خلیج فارس بررسی و پای بیگانگان را به میان نکشید.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha